فناوری

ایلان ماسک از لایحه کالیفرنیا مبنی بر نیاز به آزمایش ایمنی در مدل‌های هوش مصنوعی حمایت می‌کند

ایلان ماسک از لایحه کالیفرنیا مبنی بر نیاز به آزمایش ایمنی در مدل‌های هوش مصنوعی حمایت می‌کند

قانونگذاران ایالتی کالیفرنیا در این فصل قانونی تلاش کردند 65 لایحه در مورد هوش مصنوعی ارائه کنند [پرونده]
| اعتبار عکس: رویترز

رئیس تسلا، ایلان ماسک، که همچنین صاحب پلتفرم رسانه اجتماعی X است، روز دوشنبه گفت. احساس می‌کند کالیفرنیا باید لایحه‌ای را تصویب کند که شرکت‌های فناوری و توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی را ملزم می‌کند تا آزمایش‌های ایمنی را روی برخی از مدل‌های خود انجام دهند.

“بیش از 20 سال است که من مدافع مقررات هوش مصنوعی بوده‌ام، درست همانطور که ماسک هر محصول/تکنولوژی را که خطری بالقوه برای عموم است، تنظیم می‌کنیم.” ماسک در پستی در X گفت، در حالی که از ایالت خواست لایحه SB 1047 را تصویب کند.

قانون‌گذاران ایالت کالیفرنیا تلاش کردند 65 مورد را معرفی کنند. لوایح مربوط به هوش مصنوعی در این فصل قانونی، طبق پایگاه داده قانونی ایالت، از جمله اقداماتی برای اطمینان از بی طرفی بودن تمام تصمیمات الگوریتمی و محافظت از مالکیت معنوی افراد متوفی در برابر بهره برداری توسط شرکت های هوش مصنوعی. بسیاری از صورتحساب ها قبلاً مرده اند.

پیش از این، مایکروسافت از OpenAI حمایت کرد و از لایحه هوش مصنوعی دیگری از کالیفرنیا به نام AB 3211 حمایت کرد که شرکت‌های فناوری را ملزم می‌کند محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را برچسب‌گذاری کنند، که می‌تواند از الگوهای بی‌ضرر تا دیپ‌فیک‌های هدفمند باشد. در انتشار اطلاعات نادرست در مورد نامزدهای سیاسی.

در حالی که کشورهایی که یک سوم جمعیت جهان را نمایندگی می کنند امسال نظرسنجی دارند، کارشناسان نگران نقش محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی هستند، و قبلاً در برخی از انتخابات مانند اندونزی برجسته بوده است.

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا